Wednesday, December 22, 2010

"My _ Minutes Survey" a.k.a Saya punya minit pantau..

Starting time ; 8.22 malam yang romantik.
Name ; Maryam(yang tinggi ececeh) Mardhiah (yang diredhai..amin)...
Brother(S) ; 3 ekor.
Eye Colour ; coklat yang x coklat.
Shoe Size : sebok je nak tau.jeles la tu,
Hair ; dosa kalau aku kasi tau.
Piercings ; erk.
What are you wearing right now ; pakai tangan.
Where do you live ; sepang
Favourite number ; 20-2-1991 paling aku fan.haha
Favourite drink ; teh o yang pekat lagi berkhasiat.ubat tu.minumla!
Favourite Breakfast ; aku seorg yang malas makan pagi.

Have You Ever ;

Broken a bone ; aku x sure la patah ke x...sebab aku penah eksiden,and org yg aku terlanggar tu siap offer nak cek tulang aku patah ke x,sbb aku malas,so aku x buat pon x ray tu...muhaha
Been in a police car ; woo...x pernah...yela,,,penjahat proffesional la katekan.
Fallen for a friend ; uhehe
Fallen for a guy/girl in a short period of time ; uhehe

Swam in the ocean ; woo...gile adventure ko ni,maaf,laut cetek pernah la..setakat merangkak kat laut cetek tu dikira berenang la kan.

Fallen asleep in school ; haha.kalau masuk pertandingan aku rase aku juare.
Broken someone's heart ; entah.haha.sape plak pernah jatuh cinte kat aku ni.sedih tetibe,muhaha.
Cried when someone died ; ni memang la aku sedih...nenek aku...tapi,aku mase tu 9 tahun,jadi x paham sangat,sekarang baru nak nangis.
Sat by the phone all night waiting for someone to call ; gilo ka.malas aku.kalau die suami aku,aku sanggup la,
Save e-mails ; selalu gak.email aku la tumbdrive aku.haha
Been cheated on ; ntahla.

What ;

Your room like ; ade sofa,ruang luas,ade dapur lagi.HAKIKATNYER,AKU SUKE TIDO KAT RUANG TAMU SEBAB BILIK AKU PANEH.
What is right beside youu ; malaikat la....
What is the last thing you ate ; jari.

Who ;

Who did you last yell at ; aku suke marah sasa si adek merangkap stalker aku..haha..seronok marah die,kau marah die,die x ade feeling pon,buat penat je kau marah die.
Who was the last person you dance with ; sasa si adek.
Who last made you smile ; banyak sangat yang telah menceriakan hati ini.aku pon tak tau mane satu.yang penting,aku sayang mereka semua.

Final Question ;

What are you listening to right now ; Kipas mini yang sedang menyanyi ketidakmerduan.
What did you do todayyy ; berjalan.
Are you the oldest ; anak tengah.sederhana saja.untung jadi anak tengah tau.haha.
Indoors or outdoors ; kalau kat rumah,aku indoors.kat uia,aku outdor.dok bilik sangat bosan.kalau dulu suka tidur,sekarang malas nak tidur.huh.boleh tak?

Todayy You Did ;

Talk to someone you like ; even org aku x like pon aku gelabah.haha.
Kiss anyone ; takde keje ape.kang dituduh les plak.
Sing ; woh.fveret ni.kalau x nyanyi satu hari rase macam sakit tekak la.so untuk menghilangkan sakit,nyanyi la.

Talk to an ex ; gile ke nak cakap ngan huruf X?
Miss Someone ;of coz i miss my family.sape x rindu tu lempang je die.
Eat ; wat kind of kuestion is this?


Last Person Whooo ;

You talked to on the phone ; zati lalala
Made you cry ; encik kimi, name penuh die kimia.
You went to the mall with ; mereka2.aku x nak mencapapkan mereka.mereka pemalu orgnyer.haha.
Who cheered you up ; ramai sangat la...

Have You ;

Been to Mexico ; pergi mekah pon x,nak pergi mexico la plak.

Been to USA ; mekah dulu,ehem2.

Randommm ;

Have a crush on someone ; aku pon manusia biase,janganla x kasi aku tercrush.

What Book are you reading right now ; blogbook.

Best feeling in the world ; merasa manis kegembiraan lepas kesusahan dan kesedihan teramat,

Future kids name ; Solehah,soleh..alah comelnyer...

Do you sleep with a stuffed animal ; ya Allah kejamnyer...kenape nak sumbat binatang tu dalam bantal tu....astaghfirullah.

What under your bed ; Beg yang mengandungi duit sejuta.

Favourite sport(s) ; ROUNDERS! last time men mase darjah 6 kot.

Favourite place ; aku spent 8 jam lagi kat situ..mane lagi,katil la!

Who do you really hate ; entahla...selagi orang tu x hina islam,susah aku nak benci die.

Do you have a job ; bekerja sebagai pelajar engine.

What time is it now ; 10 :24. aku rayau2 tadi.


with however long it took you to complete this

post as "My _ Minutes Survey" and tag 15 peoples :)


tag : sekali lagi,semua follower saya!

No comments: