Thursday, December 2, 2010

Mahal-la betul2 buat saya hangin.

Mahalla itu bahasa arab.dalam bahsa melayunya - kolej.


naik angin pertama - dia x kasi aku pilih rumate.
naik angin kedua- paksaan pindah bilik
naik angin ketiga- dia x kasi aku balik awal.da xde kelas nak buat apa kat sini?!
naik angin keempat -dia x kasi plak berniaga
naik angin kelima - sikap kerani yang berlahgak.ish.rase nak meletupkan diri sendiri je kat office tu.
naik angin keenam - semalam buat announcement,suruh daftar perniagaan,pastu harini cakap X BOLEH BERNIAGA!!sape x marah macam tu,penat2 aku daftar toaster,berkejar kesini kesana.

konklusinya - dia suruh aku blaja aje.kasi meletup kepala.

ha...yela2.....aku blaja..fine.aku terima.
mengambil mase untuk menghilangkan kesakitan di dada.


Akhir kata- AKU NAK PEGI CEPAT2 UIA GOMBAKKK~~~!!!!!

No comments: