Sunday, July 3, 2011

contest blog saya comel

aku nak masuk lah contest blog saye comel.ah,aku terpakse menebalkan muke di sini.memuji blog sendiri.uh,not my style!hahaha.

contest ni dianjurkan oleh seorang yang comel,blog die pon comel,dan lagu die pon comel.bukan bodek ok.ini serius ikhlas.(asal korg tanak percaye time ak betul2 ikhlas ah?)serius ni.tgk.aku tak hahahaha pon.
tak caye?tgk lagi gambar blog die...haaa...and pegi blog die...

ha...baru korg percaye...



~~sbb aku join?
aku rase ak nak mencari rezeki..iyela,rezeki Allah tu kan luas.jadi...carik je la kat mane2 kan.huhehehehe.

ok.aku mengaku aku mate duitan.iyela,ko tgh pokai,lepas tu ko ckp ko tak mate duitan.BAIK sungguh.hahaha.

dah2...korg sume silela masuk contest ni.contest blog saya comel.ah takyah memalu.masuk je.aku yang malu2 nak masuk pon tak termalu nak masuk sebab tengok hadiah die.

so..tag kepada yg aktif berblog : fara....munet....naqya....asma

hahah..mereka ini yg aktif berblog...
kat korg yg aku tak tag...bukan aku tanak tag,tapi sebagai hukuman sebab korg tanak update blog slalu!haaahaahaha.

ok2.aku jahat.

jadi...akhir kate,aku tag korg semua!!

No comments: