Thursday, July 14, 2011

elmo suke emo.

wip pa da doo doo wip pa.

huh.

i tink i talk too much today...haha..this is because i have something call - good mood!
hahaha.

well,kalau korg tgk aku tak update blog langsung utk hari itu,maknenyer aku sangat takdak mood.bukan emo....bukan bukan...it just,takdek mood.kosong.

mcmlah blog aku ni dibace.sometime,aku rase mcm sedih sebab zaman berblogging kawan2 rapatku dah hilang...dulu,korg aktif blog...skang..sedih je...korg tak update pon..tau tak aku bukak balek blog ni sebab korg??faida,lina,yana,ain,rozi,zati,zati lagi.....firda...sumer muke2 yg dah takde mood nak berblog lagi...aku rindu nak bace blog korg...dahla da lame tak jumpe kan..korg tak update blog langsung...lagila...aku rase mcm kehilangan kog..iyela,at least kalau korg tulis something,aku bole bygkn korg kat dpn mate aku ckp dgn aku..hmmm


HAHAHAHA.
emo sekejap.ok kembali kepada tajuk berita tengahari ni.

rupenyer aku hampir tak dpt bezakan adi putra dgn erry putra.hahaha.bentuk muke dgn badan diorg lebih kurg same...lebeh hensem sikit dri aaron la kot.hahaha(ok,aku mengaku aaron is not my taste.haha)tapi yg penting aku suke kalau criter tu ade diorg..

itu je.


No comments: