Tuesday, July 5, 2011

SEPANG MAJU? HAHA.LAWAK GILE.

Ok.sorila kalau ade yg fanatik sepang DAN mungkin marah dgn post aku.but...aku nak reveal something arini.untuk mereka2 yg tak duk sepang sangat.

Sepang.setiap kali cakap pasal sepang mesti fikiran pertama korg KLIA ngan LCCT ngan F1 kan?ok.i admit.yang tu majula.

dan dekat2 dgn lcct ngan f1.ade plak satu kawasan namenyer ENSTEK.enstek tu dibangunkan tabung haji.die akan jadi kawasan yg lengkap dgn semuanyer.entahla..aku tak tau detail,tapi bole search kat google.and untuk menjadikan ia tampak lagi gagah dan cool,maka Sepang goldcoat ditubuhkan.jauh dri KLIA dalam 20 minit camtu.

ok.i admit itu maju.and korg pon akan admit gak kan?

TAPI DAN TAPI...

tempat2 yg aku nyatakan tu..hanyalah sebuah kawasan.kawasan tu je maju.its like...mcm duduk dekat kawasan kampung,tapi ade certain rumah besar gile gedabak mcm rumah PM.tapi sebelah die?rumah kampung.haa...tu yg aku cube maksudkan.harap ko paham.

untuk menambahkan kritikan aku,make aku boleh berbangga dengan bercakap pasal bas sepang dan hentian komuter terdekt.Tau tak,hentian KOMUTER terdekat adelah 40 minit jauhnyer dri rumah aku?yap.its true.really true.dan bas untuk ke hentian komuter tu plak...ade due..satu bas sepang yg da nak hancur....satu lagi..ermmm..bas merah2.yg bas merah tu mungkin maju sikitla kan.ok.aku terime.tapi,mase menunggunyer sgt lame.HAHAHA.ikut naseb sebenarnyer.ok fine,aku kene admit yg aku sebenarnyer jarang sekali gune bas merah nak naik komuter pergi uia pj,sejak setahun lepas.last2 aku naik LCCT punye bas je nak g kl sentral..haha..lcct dkt sikit..dalam 30 minit camtu la..

sebab?
bas merah+menunggu+nak naik komuter+menunggu lama gila = 3 jam - 4 jam!!

ko tak rase hangen ke,perjalanan sepatutnyer 1 1/2 jam je..bole plak...

dan....bandar sepang and pekan2 kat sepang....hmm..aku takleh nak kate ape la kan..CIMB PON TAKDAK! yg ade bank2 yg kakitngan kerajaan gune.aah..nak g cimb pon pekan yg terdekat 30 minit jugak...haish...mmg menghabeskan duet minyak la kan.

haha..tapi okela,aku nak puji pekan sg pelek yg da membangun sikit...da ade 7 eleven ngan kfc.okela tu kan.HAHAA.

oh ya.lagi satu,kalau nak tau..jalan kat sepang dulu teruk..tapi sebab AGONG lawat kampong aku...so die betulkan la kan.NAMPAK TAK?NAMPAK TAK?HAHAHA.


OKELA.ok.AKHIR KATE,AKU STILL BERSYUKUR OKE,AKU DOK MANE2 .... cume nak tegur...kalau nak majukan tu,majukan sampai habis.janganla bile ade event something yg membabitkan org VIP je baru nak betulkan...janganla sebab pelancongan je baru nak majukan.buat untuk rakyat.ikhlaskan diri.baru Allah rahmati.



No comments: