Tuesday, July 19, 2011

feel so afraid

bulan demi bulan,hari demi hari....
tarikh masuk gombak makin hampir..
dan ini bermakna,tarikh misi ku untuk __ juga makin hampir...
aku sangat takut..
terlalu takut...
kadang2 aku rase tak nak masuk gombak lagi disebabkan aku makin jauh dari misi aku...
dan..
ini semua salah aku..
bagi harapan palsu kat kawan2 terapat..
aku terlalu beria2..
entahla..
bagaimana tanggapan mereka nanti ?
jika aku bukanla seperti yg mereka harapkan?
serius,mereka mesti kecewa...
aku sangat takut...
sebulan lebih lagi ni..
bolehkah aku mencapai misi aku?
seriusly....i don noe wat to do...
i really2 want to achieve it before entering gombak..
i realllly reallly want to...
help me Ya Allah...only you can help me become strong,to fight all the desires,strong desires that will make this mission faill...help me to achieve this mission Ya Allah....

5 comments:

Nurul Aqilah said...

cute your blog sis..follow me back okeyh??http://bicarahatiqasehsuchi.blogspot.com

Asma' said...

Org tgk gamba kakmardhiah :) nmpklah kakmardiah! Btw, all the best! *nanti cuti pun nak try sket2, hee :)

yamilalala said...

eh,camne asma' tau ni....aish,nak kene marah kak faida awak ni!hahahahaha

Asma' said...

hehe. kan mula2 pun kakmaryam nak buat tp bape hari je sbb pengaruh kite, hehee. takpe2, xbgtau org :X huhuu

yamilalala said...

hahaha...patotla...fuh,naseb baek.